Monday, September 26, 2016

Daftar Tangga Lagu Barat Galau Terbaru

Kalo biasanya mendengar lagu Britney iaitu ketagihan dan kaya ngebeat Radar atau jenayah, kini mendengar suaranya dalam Lagu Galau Britney mellow dan membuat anda menangis. Jangan tahu mengapa, setiap lagu adalah mendengar sentiasa bayangin Britney mendapat mencapai tangan beliau untuk trus sayap ke atas (kaya dengan lukisan gituloh) menyanyi lagu ini dia trus sambil blubbering. Saya terutamanya suka jambatan beliau, saya boleh membuat ia hujan, tolong maafkan aku...

Mungkin semua uda tau mengenai lagu, yah? Sebelum anda pergi dari sini, setakat ini, anda perlu sedar... Saya suka sama suara Lagu Galau Barat Cody yang comel (kecuali lagu Iyiyi bunyi menjengkelkan, benar-benar) dan aku benar-benar suka yang sama gila tetapi benar! Mukanya yang comel, jenis-jenis Justin Bieber dan kemungkinan Greyson. Lagu ini juga membuat didengerin yang enak, tetapi saya tidak Tangga Lagu Barat suka video muzik beliau. Pada asalnya, juga bagus. Tetapi dalam pas pake baju musim sejuk Cody ia agak adalah sesuai dan tidak mengganggu imej yang sama comel dia lagu tetep masukkan kok!
Avenged Sevenfold - I want see you tonight
Avenged Sevenfold - Brompton Cocktail
Avril Lavigne - Innocence
Bruno Mars - Grenade
Bruno Mars - Talking To The Moon
bruno Mars - When I Was Your Man
Britney Spears - Everytime
Celine Dion - My Heart Will Go on
Celine Dion - The Power Of Love
Coldplay - Fix You
Chritina Perri - Thousand Years
Chritina Perri - Arms


Sekali lagi, lagu yang benar-benar meningkatkan dunia galaunya-_-aku tidak pernah berkata saya suka uda sama suara Spektor Regina, Demi Lovato, Lagu Barat Terbaru tetapi suarany (Inggeris) mengenai lagu adalah benar-benar tidak ternilai, bersumpah! Saya suka lagu sama dan agak benci partnya sama Eminem. Bahagian ia baik-baik saja, tetapi lagu Eminem adalah betul-betul imej Jay kaya-z yang menukar imej Empire State Building kekunci Alicia beliau yang berubah-ubah. Memang apa-apa, walaupun:)

No comments:

Post a Comment